Tenazas y precintos fabrica el punxò o tenalla per al Registre Agents de la Seguretat Industrial de Catalunya (RASIC).
També realitza de forma gratuita el certificat amb la marca de punxó o tenalla per al precintat de vàlvules de seguretat (Obligatori per a empreses instal·ladores/reparadores d’equips a pressió) al fabricar la tenalla o el punxò.
Opció tenalla





Per precintar cal lligar la vàlvula, caixa, ect, amb el filferro, es precinta el filferro amb el precinte de plom o plàstic mitjançant l’ús de la tenalla personalitzada. El precinte queda marcat amb el logotip o nom de l’empresa responsable de la instal·lació.
Les tenalles recomanades són les S1 si l’ús és esporàdic, o les S2 si les utilitzareu sovint ja que són més còmodes d’usar, tenen una palanca més llarga.
Opció punxó per marcar a martell



Al centre de cert tipus de vàlvules o en xapes, hi ha una zona que està habilitada per al seu marcat amb punxó a martell, allà es colpeja i queda marcada.
Punxò o tenalla Registre Agents de la Seguretat Industrial de Catalunya (RASIC) per a empreses instal·ladores/reparadores d’equips a pressió
Entrega la marca de punxó o tenalla per al precintat de vàlvules de seguretat (Obligatori per a empreses instal·ladores/reparadores d’equips a pressió EIP-2 i ERP-2)
Marca de punxó
Revisar la marca de punxó que fan servir pel precintat de vàlvules de seguretat.
Marca de tenalles
Revisar la marca de tenalles que fan servir pel precintat de vàlvules de seguretat.